Verdious Wardrobe som i særdeleshed er kendt for deres noget specielle navn som de fleste har svært ved at udtale, men som også er kendt for den gode service og de mange kjoler, har skiftet navn. De hedder ikke længere Verdious Wardrobe, men hedder nu DressMe.
Lidt om virksomheden
Virksomheden er startet tilbage i 2009 af af Nanna Petersson, og som hun skriver på sin DressMe’s hjemmeside så er deres formål at levere billigt tøj til modebevidste kvinder i norden. DressMe er kendt for den gode service, hvilket kan ses ud af deres særdeles fremragende anmeldelser på trustpilot. Her kan navneskiftet også afsløres idét mange af anmeldelser indeholde det gamle navn.
Det er ikke nogen hemmelighed at det er svært at få fat i et presset tøjmarked på nettet. Der er mange butikker om budet og konkurrencen er tårnhøj. Jeg har spurgt ejeren Nanna Petersson, hvordan hun skiller sig ud for at få fat i markedet, og hun svarer:
“Vi lytter til vores kunder og lærer af vores fejl, som vi iøvrigt ikke er blege for at indrømme. Vi ved at kunderne sætter pris på ærlighed og et højt service niveau. Samtidigt så holder vi et skarpt øje med vores konkurrenter, og lærer også at deres fejl, men også af deres succeser. Vi har også lært at bruge facebook konstruktivt til at nå helt ud til kunderne, også dem som ikke handler hos os, men som bare godt kan lide den gode stemning og de mange status opdateringer som ikke nødvendigvis behøver at være reklame for butikken. Det skal ikke være nogen hemmelig at det også bliver brugt som en markedsføringskanal, men det er ligesom meget en social gruppe for os.”
Jeg synes det er interessant at se hvordan DressMe har fået godt fat i markedet på så kort tid. Du finder DressMe på facebook her: http://www.facebook.com/Dressme.dk, hvis du er nysgerrig for at se hvordan de twister den gengse måde at bruge facebook på.
Jeg har også spurgt Nanna hvordan man ved om man har bygget en sund virksomhed, til det svarer hun:
“Jeg ved ikke hvordan man generelt kan vurdere om virksomheden er sund, men jeg ved at min egen virksomhed er sund. Det bygger jeg på at den er startet i finaskrisen, den har haft vækst i finaskrisen, og den har ingen gæld overhovedet. Faktisk er den startet for opsparet midler, som efter ret kort tid er trukket ud til privaten igen.”
Nanna slutter iøvrigt af med at sige:
“Jeg ved at en af de ting vores kunder sætter stor pris på er den gratis levering vi altid har. Mange holder sig tilbage hvis de tror de ikke kan passe tøjet fordi de ikke vil betale for levering hvis de sender det tilbage. På trods af at vi giver kunderne gratis levering er vi alligevel billigere end vores konkurrenter på et stort udvalg af produkter. Det er bestemt også noget vores kunder sætter pris på! Den største forhindring for os hidtil har faktisk været at vores navn har været svært at stave til og svært at sige.”